Nike Air Max Thea

The first step on your EGG journey

Nike Air Max Thea

Postby sdfsdgLKUH236987 on Mon Dec 04, 2017 4:10 pm

Image

De
Nike Air Max Thea Zwart Wit heeft een slank en vrouwelijk ontwerp en is sinds haar introductie een populair model bij vrouwen. Toch is het niet alleen de stijl en het comfort die deze Air Max-sneaker tot een hit heeft gemaakt, maar ook de verbluffende kleuren waar Nike ze in heeft aangekleed - en de nieuwste versie zou tot nu toe het meest verbluffend zijn. De Nike Air Max Thea "Metallic Silver" heeft een super glanzend tonaal bovenwerk voor een flitsende "sport meets style" ontwerp. Bovendien zijn ze ook gemaakt met een zachte voering van textiel, een lipje op de hiel, een comfortabele Solarsoft-inlegzool en een zichtbare Air-Sole-eenheid. Je kunt ze nu bij Sneakerhead kopen.

Dit is mijn eerste post van 2017 en hier wens ik jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar !! Ik hoop dat jullie allemaal een goed 2016 hebben gehad maar laat iedereen uitkijken naar een beter 2017.Nike Air Max Thea Sale Dames Zwart Het afgelopen jaar was een jaar van leren voor mij. Het is een jaar geleden dat ik begon met bloggen, maar omdat ik het zo druk had met mijn laatste jaar van de universiteit, kon ik het niet veel tijd geven. Maar vanaf dit jaar zal ik ernaar streven me meer te richten op het verbeteren van mijn blogs! Dit bericht bevat Nike's Air Max Thea Sneakers die rond oktober 2016 uitkwamen. Ik kreeg deze als mijn verjaardagscadeau en ik wilde erover bloggen maar kon dit niet eerder doen, dus ik verontschuldig me!

In 1987 bracht Nike de Air Max-afstamming uit, het eerste silhouet ooit om zichtbare lucht te laten zien.Nike Air Max Thea Premium Leather Het idee begon als een experiment, maar ontwikkelde zich al snel tot een van de meest iconische runnermodellen van Nikes, populair zowel op als buiten het circuit

De Nike Air Max Thea krijgt voor het nieuwe jaar een nieuwe update voor de damesloper en krijgt een Flyknit-revisie.Nike Air Max Thea Premium Grey Pink Slechts een paar jaar geleden geïntroduceerd, werd de Air Max Thea voornamelijk gemaakt met vrouwen in gedachten. Met Chanelling-elementen uit eerdere Air Max-stijlen die de basis legden voor de franchise, neemt Thea deze ontwerpelementen en brengt ze samen in een iets meer vrouwelijke presentatie. Omdat je een stijl hebt die langzaamaan wordt getuned met een paar kleurupdates, is het eindelijk in de schijnwerpers gezet voor een innovatieve re-stijl met de toevoeging van Flyknit aan de bovenkant. Naast de materiaalwisseling bovenaan, is er een uitgeholde Ultra-tussenzool toegevoegd om ervoor te zorgen dat elk ons ​​onnodig gewicht wordt verwijderd om de schoen zo licht mogelijk te houden.
http://www.airwitnl.com/
sdfsdgLKUH236987
Mook®

Return to Start Here